Det är bara något med dig...

Det är bara något med dig som får mig att känna
Saker jag aldrig har känt förut
Det är bara något med dig som får mig att säga
Att någonting aldrig egentligen kanske tar slut
Det är bara något med dig som får mig att tänka
Precis sådana tankar som aldrig lämnar sinnet
Det är bara något med dig som får mig att minnas
Saker som jag egentligen inte vill ha kvar
Det är bara något med dig som får mig att hata
Det jag aldrig har velat ha men ändå har
Det är bara något med dig som aldrig försvinner
Som stannar, men ändå aldrig ger mig några svar
Det är bara något med dig som får mig att hoppas
På att det finns något outforskat därute som väntar
Det är bara något med dig som får mig att längta
Till den dag jag byter ut allt som är du mot någon annan...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: