Bye, bye Piteå. Snart ses vi igen.

Konstig känsla. Om mindre än en timme går flygtaxin från Piteå till Kallax och vid midnatt är jag ”hem-hemma” i Vingåker om allt går enligt tidtabellen. Jag har väntat på den här dagen med en spänd förväntan och till och med kommit på mig själv med att längta lite men idag när det var dags att säga hej då till alla kom den där modstulna känslan och slog sig till ro. Jag insåg att jag kommer sakna Piteå. Massor. Min lägenhet och jag har just nu ett ”moment”. Jag säger hej då till allt mitt samtidigt som jag vattnar Sixten, som är den enda individen i det här hushållet med klorofyll i.

Hade någon sagt för 1,5 år sen att jag skulle bo i Norrbotten och Piteå av alla stället hade jag garvat läppen av mig. När jag nu sitter här och ska säga hej då för ett tag inser jag hur mycket jag gillar det här stället. Jag är nog lite kär skulle man kunna säga.

God jul och gott nytt år Piteå. Det är du värd. Hej då på ett tag. Snart ses vi igen.

Postat av: Saadet

Grymt najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)



Förresten om du vill ha GRATIS SMS, kolla min blogg för att veta hur man gör.



Kraaaamizzzaaar! :)

Datum: 2010-01-02 Tid: 16:54:52
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Rikardricky

Hej såg att du flörtat med mig på e-kontakt... du kan skicka mail till [email protected] istället. Kram

Datum: 2010-01-07 Tid: 18:21:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: