Om oljud

Att sitta i en soffa med fötterna på bordet och ha datorn i knäet kan och ska kännas så rofyllt det bara går. Men icke. Efter en natt med mycket lite sömn i en tom, kall och ekande lägenhet kändes det som en trevlig aktivitet det här med soffsittandet i ett hörn på skolan. Lugn och ro får man glömma illa kvickt när det dräller ut ett gäng mediedesignstudenter och börjar låta värre än en flock elefanter. Fy fan. Jag är trött och grinig och det borde respekteras en dag som denna. Jag känner mig inte särskilt produktiv med det här oljudet ringandes i öronen.

Nu hann jag inte alls med det jag skulle. Skit också.


Postat av: Alex

Du vet, precis när man får den här känslan när man ska sova känslan som säger att kroppen är helt slut efter en tuff arbetsdag. Då brukar jag stänga av teven och avnjuta en riktigt bra bok. Tröttheten försvinner, den gör det, det är sant. På något sätt så får kroppen ny energi och känner att den är på G igen. Det är ljudet som gör en trött!

"free your mind"

Datum: 2009-10-07 Tid: 23:08:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: