Trött men glad...

Jag är helt slut. Jag erkänner. All out of power, som man brukar säga. Det har gått i hundraåttio sen i fredags och nu är krafterna slut. Batterierna har dött och måste laddas. I morgon blir det vila för hela slanten. I alla fall från träningen. Jag har ont i högerarmen efter allt servande i tennis, ont i framsidan på låren efter bodypump, ont i häcken efter badminton och hela kroppen är ganska öm efter boxningspasset i måndags.

Trots ovanstående "gnäll" känns allt väldigt bra...igen. Snön har intagit Piteås gator och lägg till två-tre minusgrader på det och plötsligt inser man hur vacker världen faktiskt kan vara. En promenad resulterar snabbt i rosiga kinder och ett vaket sinne som uppmärksammar minsta lilla detalj som kan sätta ett leende på läpparna och göra hela ens dag. För första gången på flera dagar ser jag allt som det borde vara.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: