...

Dagens regntunga och gråa himmel är borta och har ersatts av en blå himmel och solsken. Det lättar alltid lite i hjärtat av ett sånt här väderomslag. Life is good right now. Jag klagar inte på något. Förutom den här totalt uteblivna inspirationen. Jag har gått och funderat på en sak i flera dagar och jag vill verkligen få ut det men jag vet inte riktigt hur. Det är nu jag har två alternativ.

1) Jag väntar med dessa tankar till inspirationen flödar igen.
2) Jag ger det ett försök trots allt.

Hmm. Jag kanske måste fundera ett tag till på det här. Kanske medan jag tar en promenad runt sjöarna här i ljuvliga Sundbyberg. Det kanske rinner till lite inspiration då. Gör det inte det så är det illa. Riktigt illa.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: