She is smiling alone...

Men jag känner mig inte ensam. Inte ett dugg. Jag må vara själv just här och nu men det gör inte ett smack. Inte ett dyft gör det. Är vi överens om att det är skillnad på att vara ensam och att vara själv?

Jag mår nämligen så sjukt bra så det är inte klokt. Bortse från trötthet och ett tungt huvud. Detta har att göra med det simpla faktum att det blev lite för mycket i lördags och att jag än så länge inte har tagit igen förlorad sömn. Jag hade för kul helt enkelt. Men att leva här och nu känns inte speciellt svårt. Inte i ett Stockholm som badar i grönska, solsken och en härlig försommarvärme.  Jag borde kanske inte ens sitta här vid den här tidpunkten. Kyrkklockan slog precis halv tolv utanför mitt öppna fönster...

Men förresten. Om det inte blir plugg till hösten, ska vi dra till Hawaii då? Anmäl intresse i kommentarsfältet.
Som sagt. Livet leker. Jag tänker inte fundera ihjäl mig på saker och ting. Jag kan inte göra så mycket mer just nu. Jag har gjort allt jag kan. Enough is enough. Jag är glad ändå.

På onsdag är det medierus i lilljansskogen runt Stadion. Vi hoppas på sol och glada miner. Vi ska ha kul. Remember, it is all about having fun.  

Och den kommande helgen bjuder också på härliga aktiviteter. Jaa, allt är bra denna afton. Precis allt.

Postat av: Veronica

Stor skillnad på att vara ensam och vara själv. Finns inget bättre än att vara själv (allra helst efter en överdos av umgänge, förstås), men riktig ensamhet vet jag inte om jag kan relatera till egentligen.



Jag anmäler härmed även mitt intresse till Hawaii, ska bara spara ett par slantar.



Tycker f ö att det är kul att läsa att du är så glad och bekymmersfri. Oxå.

Datum: 2009-05-26 Tid: 09:36:52
URL: http://bollner.webalbum.se/blog
Postat av: Anonym

jag kan tänkas mötas upp hösten 09 på en vacker lagun kring hawaii...

Datum: 2009-05-26 Tid: 19:25:59
Postat av: Tomas

Du vet att jag är på, aloha!! :-) Men såklart hoppas jag att det ordnar sig med plugget för dig i höst!



Att vara själv det har man kanske valt, att komma hem, stänga dörren, vara helt för själv kan ibland vara en fantastisk känsla. Själva ordet ensam låter ju inte så upplyftande... trots att man är ensam när man valt att vara själv så är det på ett bra sätt iallafall! Själv är stark :-)

Datum: 2009-05-27 Tid: 21:44:42





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: