Problemet är löst

Okej, jag har förstått att det har varit problem med just kommentarerna här. Det har varit något knas. Men till er stora förtjusning har jag löst detta nu. Nu vill jag att sprutar ur er all frustration ni har gått och burit på de senaste veckorna. Sätt i gång och kommentera. Släng ur er moralkakorna, funderingarna, fantasierna, drömmarna, förväntningarna och åsikterna ni har. Ni har många inlägg att jobba med. Jag tycker att ni kan ägna er åt detta medan jag går till SOUK Haircare och fixar till mitt slitna hår som är som svinto i topparna just nu med hjälp av lite toning och en sax.

Postat av: Blivande matten

För tillfället sitter jag fast i tentaångestens grepp, en vecka kvar och jag har förbannat mycket att läsa i den blåa boken tills dess. Jag har även varit till tandläkaren idag och fick nyheten att en fyllning kommer behöva bytas ut. Toppen... jag som älskar när det borras i käften på mig. Annars längtar jag som fan efter valpen, två veckor kvar nu på fredag. Bl.a. ett halsband återstår på inköpslistan, fick veta av uppfödaren att han har 20 cm runt halsen nu. Sött värre va?! ;) Förresten, gäller ditt inlägg om morsor och farsor även mattar och hussar? För jag misstänker att du kommer störa ihjäl dig på mig i såna fall moahaha. Fan vilket tråkigt inlägg det här blev..men så går det när man tjatar till sig dom, vem kan motstå dina önskningar? ;)

Datum: 2009-05-14 Tid: 21:00:40
Postat av: En som gärna gör sina vänner till lags.

Heja hårfix! :D Önskar att jag ville prioritera det för egen del också.

Datum: 2009-05-14 Tid: 21:42:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: