Min kväll i bilder



Det är vår. Det är rosévin som gäller. Helst med lite, lite kolsyra i har jag kommit på.



Sällskapet för kvällen.



Onsdag på Patricia. Allt dyrt är billigt på onsdagar. Vi börjar med ostron...



...fortsätter med hummer...



...och avslutar med blåbärspaj och glass.



Bartendern ville vara med. Han var skåning, ganska snäll och BJÖD på goda shots.



På promenaden från Näckrosens t-banestation gjorde jag en makaber upptäckt. Tulegrillen hade julbelysningen kvar. Ser ni eländet?

Postat av: Laurdita

En mycket minnesvärd afton!

Jag är nästan lite besviken dock över att vi inte har några foton på det fulla paret som så vackert prydde dansgolvet... hahaha!

Datum: 2009-05-21 Tid: 11:42:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: