Medieruset 2009 - I did it again!



Beviset på att jag klarade det. Jag gick i mål utan att stupa. Jävla mördarbacke alltså. Jag hade inte en gnutta saliv i käften på slutet och flåsade som en gravid elefant. Men jag klarade det. Hör ni? Jag KLARADE det. Det värsta av allt är att jag hade Aqua spelandes i den lila Ipoden hela loppet. När hon Lene sjöng: "You are what you eat" ville jag kasta den lila Ipoden åt helvete. Detta inträffade i mördarbacken. Fy fan.



Ytterligare ett bevis på att jag höll mig på benen i 3,7 km. Jag "tror" att jag gick i mål på en tid runt 20 min. Jag kommer att bli ytterst besviken om jag inte lyckades slå min tid från förra året som mig veterligen var 21.36. Men det får vi veta i morgon.



Det är lite coolt att jobba i media. Man får en "personlig" nummerlapp så att säga. Ser ni? Jag måste nog spara den här. Just i detta nu grämer jag mig lite att jag slängde den från förra året.

Men om ni ursäktar mig så ska jag dö en smula i min soffa nu. Jag betvivlar att jag kommer att kunna gå ordentligt i morgon. Urk.

Postat av: John

Grattis så att säga.

Datum: 2009-05-28 Tid: 13:34:40





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: