I dag saknar jag...

I dag saknar jag minnen
Vars verklighet jag aldrig mer kommer att få ta del av

I dag saknar jag tiden
Som var en gång för länge sen

I dag saknar jag modet
Som igår var väldigt starkt

I dag saknar jag drömmen
Jag drömde så högt igår

I dag saknar jag viljan
Som fanns där en gång

I dag saknar jag styrkan
Den som jag alltid bär med mig

I dag saknar jag tankarna
Som alltid har sina tydliga mål

I dag saknar jag trygghet
Den som jag alltid finner i mig själv

I dag saknar jag allt det som är mig så väl bekant
Som jag verkar ha förlorat någonstans på vägen

I dag saknar jag igår
När allt var så självklart

I dag saknar jag den sista pusselbiten
Som döljer mitt stora, svarta hål

I dag saknar jag dig
Du som vet det mesta om mig och dig som jag kan säga allt till

I dag saknar jag...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: