Vi har haft ett litet uppehåll

Jag orkar inte ens be om ursäkt för det här lilla blogguppehållet. Jag har inte haft något vettigt att komma med. Så är det bara. Jag kan inte skriva bara för skrivandets skull känner jag. Ni håller väl med?


Jag kan berätta oväsentligheter nu och sen tar vi det lite mer allvarligt framåt kvällen. Okej?


1) Jag ligger i med löpningen och det är jag fan stolt över. Det är inte ofta jag trängs med sthlmarna på t-banan hem från jobbet längre. Det är skönare att plugga i hörlurarna till den röda Ipoden och jogga hem.


2) Min triceps är lagom öm och sårig efter torsdagens tatuering. Det är helt överkomligt och jag står ut. Jag tvättar och smörjer duktigt mest hela tiden så den ska nog bli fin i slutändan.


3) Idag kan man hämta schlagerlåtarna på Spotify. Med detta skrivet så sitter och jag diggar herr Måns Zelmerlöw medan jag medieplanerar för fulla muggar.  Jag är inte så tuff som jag ser ut....schlagernörd?

4) Jag MÅSTE tvätta kläder och städa lägenheten innan fredag. Nu finns det ingen återvändo. Det får vara nog med att inte göra någonting på kvällarna och det får även vara slut på det här med att gå och lägga sig för sent på kvällarna. Jag är totalt hopplös. Totalt.

5) Jag tror att jag nu på lunchen ska dra och köpa lite schyssta t-shirts. Jag har inte bestämt mig riktigt än för om jag orkar gå ut eller inte. Vi får se. Sen vet jag inte riktigt var jag har gjort av mitt VISA-kort. Hmm. Inte bra, inte bra.


Annars hörs vi ikväll då. Då drar jag fram det tunga artilleriet.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: