Två saker jag inte tycker om

Jag gillar inte känslan av att vakna med jämna mellanrum en lördagsmorgon och ha en känsla av stress i kroppen. Var den kommer ifrån vet jag inte. Men den är likförbannat där. Detta resulterar i att jag inte känner mig ett dugg utvilad och det är inte bra. Speciellt inte ikväll. För ikväll händer det grejer.

Den andra saken jag ogillar är när man står framför spegeln och tar i av alla krafter för att komma i ett par jeans. Man sliter och drar alldeles förtvivlat för att få upp jeansen ordentligt i skrevet. Detta resulterar i korvstoppning. Dessutom känner man sig som en korv. Det är då man inser att det här med att springa hem från jobbet inte är en sån dum idé after all.  



Postat av: Alex

Du kan ju inte klippa bort huvudet på bilden! Vad är det för stil?! :P

Datum: 2009-03-08 Tid: 13:09:17
Postat av: Nina

Köp jeans leggins så behöver du inte känna dig "korvig" =)

Datum: 2009-03-09 Tid: 14:45:24
URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare, illa att klippa huvudet, samtidigt som jag betvivlar målet av att springa hem då det troligen kommer resultera i mer benmuskler som lär göra det svårare att komma i jeansen.

Datum: 2009-03-10 Tid: 22:59:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: