No deeptalk tonight

Jag har lite för mycket energi känner jag. Hade gärna bjudit på ett tillbakalutat och långt inlägg men jag har liksom ingen ro i kroppen. Dagen på jobbet har varit helt crazy och det kanske gör sitt till. Jag gillar  verkligen när telefonen ringer oavbrutet och att jag efter varje telefonsamtal har femton nya mail som lyser ilsket röda och olästa i inkorgen....suck. Det finns visst inget mellanläge i mediabranschen.  Ser fram emot en morgondag fylld med massa bokningar, mediaplaner och annonsmaterial som ska levereras till tusen olika tidningar. Detta lindrades dock en smula när chefen bjöd på bubbel innan hemgång. Vi hade visst saker att fira i denna finanskris som skakar Sverige. Woohoo, sa vi och skålade. Jag lämnade jobbet runt sex-rycket och styrde stegen mot Systembolaget  för att fixa proviant inför helgen men när jag kom till Rådmansgatan höll jag på att klå upp mig själv för min dumhet. Stängt! Halvsprang upp till Odenplan och tänkte i mitt stilla sinne att det borde vara öppet till sju någonstans i den här stan. Men icke. Blev så sur på mig själv så jag drog hem istället.

Ändå är jag rätt nöjd med mig själv just nu. Träningskläderna är packade, matlåda inför morgondagen är fixad och jag har lyckats röja i lägenheten ganska ordentligt. Ibland överträffar jag mig själv. I morgon ska jag dammsuga och putsa på det sista. Sen kan jag faktiskt låta andra människor komma innanför dörren igen.

Fan. Nu blev det så där oväsentligt igen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: