Dagen efter...

Det är lite avslaget på kontoret idag. Någon påstår att det stinker gammal fylla i medieplanerarrummet här på Promedia. Jag känner det inte. Jag tuggar tuggummi och fryser. Jag tittar ut genom fönstret och ser att det snöar. Någon påstår att det är pollen som flyger omkring. Jag tror att denna någon vill att det ska vara vår. Det vill jag med. Men det är det inte. Jag inser att jag inte är vid mina sinnens fulla bruk denna torsdag. Det är lite darrigt som man brukar säga. Hjärncellerna jobbar långsammare än vanligt, munnen känns som sandpapper och vatten har aldrig smakat godare.


Gårdagskvällen var twistad. Det är bäddat för sådana kvällar när man har utgång med kollegor. Men förmiddagen har bjudit på en del sköna skratt och det är egentligen ingen som klagar.


Jag har verkligen inte alls något vettigt att printa ner här märker jag. Det blir mest dravel. Men jag vill att ni ska veta att jag försöker ändå. I helgen lär det nog bli lite frånvarande. Det är dags för Norrland och Umeå igen. Jag är glad för det och glad för andra saker. Trots baksmälla.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: