Bildbloggen

Jag är inte så fundersam ikväll. Jag är mest väldigt avslappnad och rofylld i både kropp och själ. Detta av flera anledningar. Jag har parkerat mig i soffan efter en rejäl städning. Därför är det väl passande att jag bjuder på lite bilder av min ljuvliga lägenhet.? Äntligen (!), säger ni nu. Som ni har längtat efter att få se hur jag bor. Jag förstår er. Det är inte världens mest proffsiga bilder men ni får hålla till godo.



Tagen från ytterdörren. Här får ni se rätt in i badrummet. Oj, oj, oooj.



Ytterdörren. Kul bild.



Köket som ännu inte är helt färdigstädat.



Taget från hallen in i rummet. Ser ni min nya säng?



Taget från vardagsrummet ut mot hallen.



En till in i rummet. Man kan aldrig få för mycket.



Nu befinner vi oss I vardagsrummet.



Och det är här jag sitter precis i detta nu.



Efter en ljuvlig middag bestående av sushi.



Och det enda jag egentligen funderar på är varför de alltid måste slafsa på
så stora klickar med wasabi jämt? Slöseri.



Men egentligen är den här wasabigrejen ingen big deal.
Jag är glad ändå. Är ni glada ikväll?

Postat av: En hungrig och trött 28-åring.

Lovely!

Datum: 2009-03-27 Tid: 21:07:31
Postat av: Veronica

Härligt! Jag känner igen mig väldigt väl, både i din lägenhet och spegelvänt, hehe.

Very nice, byrån bakom sängen är ny sen jag var där?

Datum: 2009-03-30 Tid: 11:32:35
URL: http://bollner.webalbum.se/blog





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: