Två saker som är/har varit sisådär idag

Det hände något i morse. Jag fick helt plötsligt svinigt ont på högra sidan på ryggen, typ skulderbladet. Det började med att det gjorde ont när jag andades in. Att ta ett djupt andetag känns som att någon kör in en kniv i ryggen och vrider om. Jag fick ändra om andningstaktiken och övergå till kvicka och korta andetag. Sen har det gjort ont hela dagen och det har inte gått över. Det är nästan värre nu. Jag kan heller inte böja mig ner och sträcka ut högerarmen. Det är därmed ganska svårt att sätta på sig skon på högerfoten. I morse blev jag lite rädd först men nu känns det som att jag har lärt mig leva med smärtan. Men faaaaaan. Det gör ont. Om jag bara kunde begripa vad det kan komma sig av...några förslag?

Sen har min svarta BH antingen krympt dagen till ära eller så har det hänt något annat som jag inte har koll på. För den vill inte som sitta som den brukar göra. Jag sträcker på mig och följer upp detta med en tillrättning av BH'n. Jag är lite småirriterad över det här. Detta har hänt ett antal gånger under dagen och nu har jag slutat räkna. Strange?

Det har varit något konstigt idag. Så är det bara. Jag kanske ska försöka mig på en sov och hoppas på att jag kommer att kunna andas normalt i morgon igen. För det här är inte kul alls. Inte på en fläck faktiskt. Aj.Aj. AAAJ.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: