Sömnbrist och annat jäkelskap

Det känns som att jag borde ha gjort så mycket idag. Jag borde ha sovit mer natten till idag. Jag borde kanske ha jobbat över. Jag borde ha sprungit en vända runt sjön som jag hade tänkt mig. Jag borde ha städat lägenheten. Jag borde ha diskat. Jag borde ha duschat och tvättat håret vid det här laget. Jag borde till och med ha sovit vid det här laget. Jag är nämligen världens tröttaste idag om ni inte har hajjat det redan. Allt det redan nämnda får uträttas imorgon. Inte duschandet och hårtvättandet dock. Det ska göras strax. Och sovandet ligger också högt på to-do-listan just nu.  

Den här helgen har inte alls varit som jag hade tänkt mig att den skulle vara. Men what else is new? Sen när blir saker och ting någonsin som jag har tänkt mig? Men ibland kan allt kännas så självklart där och då. Heja spontanitet!  Heja vitt vin, champagne och nån äcklig shot också. Eller?

Jag har varit lite ur gängorna dagen till ära. Men jag skyller på tröttheten. Sådär lagom stressigt på jobbet en måndag kan få en att vilja visa fingret till höger och vänster och när man trashar ventilen på Mr Nishki's bakdäck (precis innan det är dags att trampa hemåt) när man ÄNTLIGEN tar sig i kragen för att pumpa det kan det lätt brista. Ett antal svordomar spottades ur truten. 220 sura spänn på en ny slang och och nya ventiler. Drygt värre.

Duschen var det ja. Nu. Sen sova. Sen tisdag. Och då är allt som vanligt igen.

Postat av: jessica

Ja, heja äckliga shots!!! haha. Varför tror du att jag var den enda som inte drack? Been there, done that!

Datum: 2009-06-09 Tid: 15:08:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: