Nej jag är faktiskt inte alls förbannad...Neheeråå!

Det finns inte så mycket här i världen som faktiskt får mig att tappa humöret. Jag är en ganska snäll och timid liten tjej över lag. MEN, det finns saker jag absolut inte tål. Och då kan det hända att det rinner till ordentligt. Det här kan hända när jag är så jävla trött så jag ser i kors för att jag till exempel inte får sova. När jag störs precis i sömnögonblicket. Hade jag sovit ordentligt under helgen så är det inte lika säkert att ilskan hade legat lika nära MEN när jag för en gångs skull släcker tidigt och mina jävla fucking grannar rakt ovanför mig spelar musik på högsta volym så det dunkar i väggar och tak fram till midnatt en måndagkväll...DÅ är jag fan i mig inte snäll längre. Idioter! Det värsta av allt är när jag släpar mitt trötta arsle ur sängen, slänger på mig kläder och går upp och ringer på dörren, så öppnar dom inte. Det gör man väl ändå då?! Man ÖPPNAR väl dörrjäveln om någon ringer på när man förmodligen redan vet om att ljudvolymen är lite för hög, när man lever lite på gränsen att bli tillsagd för att man egentligen VET att man borde dra ner lite. Arg som ett jävla bi gick jag ner till mig igen med hög puls och en INTE så lagom upprördhet.

Så idag är jag svinigt, äckligt trött. Det regnade hela cykelturen till jobbet, min mailbox är full av olästa härliga mail och det är så himla många timmar kvar till jag får gå hem. Idag MÅSTE jag städa, diska och springa. Kul dag. Helvetes satans jävla apa!

Postat av: Ida

Är inte såna grannar underbara?! Grrr... Åska ovanför mig igen.

Datum: 2009-06-09 Tid: 12:35:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: