Några bra saker med en löprunda...

- Hur duktig man känner sig när man möter folk som går med en cigarett i näven

- Samhörigheten med andra löpare

- Hur bra det känns att med lätta steg springa förbi alla uteserveringar där folk sitter och dricker öl och äter pizza

- När man får en bra låt i Ipoden och kan springa i takt med musiken

- Att springa förbi människor som powerwalkar. Snabbast vinner!

- Känslan efteråt

Är ni med mig?

Annars sitter jag just nu i detta nu och undrar hur det kommer sig att han som snackar i JYSKS reklam på TV, babblar på som att han har eld i röven. Min tanke är att eftersom det är lågkonjunktur så har JYSK inte råd med lika mycket reklamtid i TV och därför har dom hittat nån som verkligen kan utnyttja de där ynkliga sekundrarna dom har dealat till sig av TV4. Tillåt mig småskratta. Ha. Ha. Ha.

Postat av: 28 år och typ 28 ton...

Heja dig! Själv har jag ett helt gratis Friskiskort alla kategorier som bara ligger och väntar på att bli utnyttjat av mig. Har jag varit där än? Nej, vad det verkar. Förra veckan skyllde jag på hosta, den här på nytatuerad rygg. Sen då?

Datum: 2009-06-22 Tid: 22:34:20
Postat av: John

Re: 28 år och typ 28 ton...

Berätta skymdsamt vidare, jag brinner av iver av att få veta vad som hände sen...

Datum: 2009-06-22 Tid: 22:58:50
Postat av: Anonym

Sarkasm kommer man inte så jävla långt med.

Datum: 2009-06-23 Tid: 21:13:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: