Meningslöst?

Hörrni, det här med väder alltså. Det är fan knepigt. För trots att jag började dagen med lite nosebleed så känns livet relativt enkelt just idag. Vi har sol, vi har värme, vi har blå himmel och en härlig kväll med femkamp på Gröna Lund. Och eftersom jag inte mår speciellt dåligt just nu, inte har några speciella funderingar och inte känner ett uns av ångest så verkar det som att jag inte har något speciellt att leverera här. Sorry, men så är det.


Lägesrapporten för veckan är följande:

Jag har äntligen tagit mig i kragen och dammat av löpardojjorna och joggat runt vattnet måndag, tisdag, onsdag. Idag är det jippo på Grönan tillsammans härliga kollegor i branschen med efterföljande middag. Och eftersom det är fredag igen i morgon (veckorna bara flyger iväg!) så står vi ut med lite bakfylla på jobbet och dessutom ska jag hemåt Vingåker för att vila upp mig efter några veckors frånvaro. Helgen lär väl swosssssschaaa förbi lika fort som vanligt men det gör ingenting.


Och det här inlägget känns totalt jävla meningslöst men skitsamma då.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: