En sak till innan kvällen kan börja

Vi kanske ska börja med dagens låt. Vad tycker ni? Kent tillhör ju en av mina favoriter som ni kanske redan har listat ut. Och den här låten är en av mina absoluta favoriter. Och den hade passat snuskigt bra i söndags när jag vaknade. Dessutom måste vi klargöra en sak till. Varje låt jag pyttsar ur här ska ni lyssna noga på. Vem vet, den kanske beröra er lite? Det är precis så det ska vara med musik och texter. Man ska kunna ligga på raklång i soffan med gåshud och faktiskt förstå vissa saker. Alltså, förstå på riktigt. Gör ni det när ni lyssnar? Men fan vad jag hatar mig själv just nu för att jag tänker. Dom här tankarna kan fara åt helvete tycker jag. Nu drar jag och dricker vin på Djurgården. Jag gillar min arbetstid juni, juli, augusti som lyder 08.00 - 15.30.

Postat av: John

Jäkla halvtidare ;)

Datum: 2009-06-03 Tid: 16:11:40
Postat av: Pauline

fin blogg!

Datum: 2009-06-03 Tid: 19:40:19
URL: http://paulinestenseth.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: