Addiction

Jag har två starka beroenden i dagsläget.

1) Jag äter sushi som en liten idiot. Det här är ett vår- och sommarfenomen har jag kommit på. Sushi är gott på sommarhalvåret men på vintern vill jag inte ens se åt det.

2) Vitamin Wells. Jag konsumerar denna dryck nästintill dagligen och jag har tomma flaskor överallt. På skrivbordet här på jobbet och hemma i lägenheten. How I love it! Mm-mm!



Så om vi ska dejta vet ni vad ni ska bjuda på. Det här är bara en hint. Någon som känner sig sugen?
Inte i morgon bara. För i morgon ska jag vara bakfull. I kväll är det nämligen Svenska Dagbladets stora sommarfest med mat och vin från Tasteline.com i Rosendals trädgård ute på Djurgården. Lovely. Kan vi få lite sol också så vore det ljuvligt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: