I can hardly speak I understand...

Jag har blivit tråkig. En riktigt tråkig jävel som sitter med darrande händer på jobbet dagarna i ända och hoppar till varje gång det blippar till i hotmailen. Magen håller sig i en konstant knut, läpparna är torra och hjärtat slår som en hammare i bröstkorgen mest hela tiden. Dessutom kan jag knappt äta heller. Men nervös? Jag? Njaaaeeääääjooooooooooooo! Jag kan liksom inte riktigt koncentrera mig i dessa dagar. Tankarna virvlar runt i huvudet som röda och gula löv i en höststorm. Jag vill bara att det här ska vara över så jag får veta. Jag återkommer med vidare information när min hjärna fungerar som den ska igen.

Postat av: Freddy

Hej där...



Bar blogg... och härlig musiksmak på en fin tjej.

Hoppas att du har det bra.



Kram F

Datum: 2009-07-09 Tid: 15:05:15
Postat av: Veronica

Men nu är ju väntan över, sjukt grym du är!

Datum: 2009-07-12 Tid: 23:41:29
URL: http://bollner.webalbum.se/blog





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: