Osammanhängande...

Det kan liknas vid ren tortyr att under en olidligt varm busstur hem börja tänka på den kalla lokan med smak av jordgubb och guava samt den alldeles lagom mogna och saftiga nektarinen samtidigt som hungern och törsten river i strupen. Det är något som jag kan intyga.

Två dagar kvar. Plus någon eller några till. Eventuellt. Vi får se. Det har varit mycket att tänka på de senaste dagarna. Jag hoppas att allt ska kunna lösa sig under den här veckan så att jag kan ta semester från allt och alla några veckor sen.
Förändringarnas tid är nämligen här. Det är dessutom stora sådana. Och jag trodde aldrig att jag skulle känna sån trygghet i nuet som jag gör just nu där jag befinner mig. Stockholm är hemma och kommer säkert att förbli så ett bra tag framöver. And now I am about to leave this.

Men efter att ha ägnat en timme åt lite hjärndött TV-tittande, (The Bachelorette) ska jag nu steka lite köttbullar och vara obekymrad. Bara här just nu. Ikväll.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: