Storstädning

Jag väntar på ett samtal från Sydsvenskan. Ganska otåligt också ska tilläggas och medan jag väntar passar jag på att rensa bland mina MSN messenger-kontakter. Jag menar, man samlar alltid på sig massa kontakter i den listan som man snackar med en eller två gånger och sen ligger dom bara där och tar plats. Jag bestämde mig att det fick vara nog och nu har jag separerat agnarna från vetet (som man så fint brukar säga) och bara sparat de bästa. Dom allra bästa. Det betyder att när vi nästa gång hörs via MSN-Messenger så ska ni fråga om ni fortfarande finns kvar på min lista. Den allra bästa listan. För om ni fortfarande finns kvar så betyder det att ni är viktiga för mig. Viktiga nog att finnas på min MSN-Messenger. Det är stort. Och det vill jag att ni ska veta.

Postat av: John

Ja får väl se på måndag om man blev bort kollrad ur Fröken Erikssons kartotek av MSN kontakter

Datum: 2009-07-05 Tid: 19:04:45
Postat av: Svanqvist

Är det fult att anta att jag är kvar? :O

Datum: 2009-07-06 Tid: 23:43:45





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: