We're near the end...

Nast sista dagen har i ljuvliga Nha Trang. Vadret har inte varit helt stabilt idag dessvarre. Mycket moln, blast och lite kyligt. Det regnar faktiskt lite just nu. Inte for att det gor sa mycket da det ska sovas tidigt i afton. De senaste dagarnas bravader har satt sina spar.

Idag gjorde vi ett forsok vid poolen men gav upp ratt snart da solen absolut inte ville titta fram genom molnen. Efter en tidig lunch hoppade vi in i en taxi och drog i vag till den sista sevardheten vi ville se. Hon Chong hette detta stallet och bestar av massa coola stenar ute i havet. Vi har knappt forbaskat mycket bilder (eller mest jag med reskompisens kamera) och en del bilder ar sevarda ska ni veta. Men bara for att det var jag som var fotografen. Vi kom tillbaka till hotellet tidig eftermiddag igen. Men sen nar jag tog min joggingtur langs med stranden klarnade det upp rejalt.

Kvallen har varit lugn och skon. Vi akte cykeltaxi till ett stort supermarket och handlade lite roliga saser till matlagning och mat hemma da vi har foralskat oss i den vietnamesiska kokkonsten. Fast bara pa favorit-restaurangen i och for sig...ikvall testade vi grillad biff med sesamfro pa. Forsta nya matratten pa flera dagar. Fast kyckling ar nog fortfarande favoriten. Och en "Chocolate Ized" senare sitter vi nu har, klockan ar bara barnet egentligen, 20.43 men sangen har nog aldrig varit mer lockande. Aven om den ar hard. Och jag kommer att somna som ett litet barn denna afton med ro i min sjal.

Postat av: wahlle

Ni verkar ha haft det bra i Vietnam! Synd att det är så himla lång restid bort dit. Ha det bra det som är kvar av semestern! :)

Datum: 2009-01-14 Tid: 15:03:54
URL: http://www.wahlle.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: