Still in Hanoi, Vietnam

Nar man ar pa andra sidan jordklotet (typ) kanns det som att man inte far vara sa har seg i huvudet som jag ar nu. Efter en riktig turistgrej pa tva dagar med batutflykt ar min skalle inte riktigt som den borde. Semestern har inte ens borjat kanns det som. Jag behover lite sol, lite varmare och rejal jakla sovmorgon. Sen kanske vi kan snacka lite igen.

Det kanns som att det har kommer bli varsta resedagboken och inte sa mycket av mig sjalv men det ar val sa har det far bli de kommande tva veckorna da.

Jag ar i Hanoi som jag tror ar Vietnams huvudstad. Detta ar en sjuuuuukt rorig stad och man far ont i huvudet bara genom att ga ut pa gatorna har. Dels av alla manniskor men mestadels pa grund av all trafik. Det tutas hejvilt och det ar med livet som insats man gar over gatorna har. Jag har lite svart att kanna lugnet och avkopplingen i min sjal men jag tror att det kommer. Kanske i morgon. For da ska vi flyga ner till sodra Vietnam till en turistort vid stranden som heter Nha Trang. Det blir nice. Forhoppningsvis i alla fall. Jag har namligen sett pa lite vaderleksrapporter och det ser lite mulet ut....hmm. Jag har fortfarande inte fatt sova ut ordentligt sen den dar javliga baksmallan fran nyarsafton och i morgon bitti gar planet snuskigt tidigt. Men lita pa att det ska sovas ut pa tisdag. Da javlar.

Klockan borjar bli laggdags har och jag maste duscha. Jag har sovit pa en bat natten till idag och dar fanns det ingen duglig dusch. Jag ar acklig.

Godnatt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: