Papaya-smask pa Happy House Hotel

Looooovely. Klockan ar snart 22.00 har och det ska snart sovas. Jag sitter i hotellets lobby och smaskar i mig en harligt saftig papaya. Fyy faaan vad gott det ar. Den ar sa god och fin att den smalter i truten pa en. Jag kanner mig sa harligt tillfreds med livet denna afton sa ni anar inte. Nog for att det har varit lite tveksamt vader har idag med lite regn och moln men sjalva atmosfaren ar sa ljuvlig. Lova mig att ni skippar Thailand nasta gang ni ska ut och resa och valjer Vietnam istallet. So fucking good. Det ar lugnt, skont och rofyllt. Inte alls mycket turister heller.

Igar kvall fick jag for mig att jag ville utnyttja semestern har med att komma igang med joggingen igen sa jag kopte ett par billiga loparskor. 200 spann och de duger fint sa lange vi ar har. Idag tog jag premiarrundan pa stranden och svettades lite. Det var jag, vagorna, palmerna som svajade latt i vinden, den roda Ipoden och de nya skorna. How about that people, det var val duktigt?

Kvallens middag kostade for ovrigt 20 spann och sen har jag fatt naglarna fixade for 10 sma ynkliga kronor. Vi har besokt en stooooor vit Buddha idag och akt taxi med en cooling till vietnames.

I morgon hoppas vi val pa lite sol for min skull val? Jag vill bada och plaska i en pool i morgon namligen. Det ar mitt mission.

Peace out all you lovely people. Vissa ar mer lovely an andra och ni vet vilka ni ar.  Nu ar papayan snart slut.

Goooodniiiiight Vietnam.

Postat av: Cecce

Inte för att jag vill låta förvånad, men har DU lagt pengar på att få naglarna fixade? :O

Datum: 2009-01-06 Tid: 20:18:57
Postat av: Anders

Fantastiskt duktig vännen:-)

Är ruggigt avis nu när man är tillbaka i vardagen. Käka ett par extra papaya åt mig också, väldigt tråkig smak på papayas här i norr just nu...

Datum: 2009-01-07 Tid: 13:14:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: