No good headline

Jag vet inte alls vad jag ska skriva denna afton. Denna sista afton i Nha Trang i Vietnam. Klockan ar mycket men pa nagot satt kanns det fel att bara stupa i sang. Vi har avnjutit den sista middagen pa Cafe Des Amis och jag har faktiskt unnat mig en manikyr och gjort mina naglar annu finare. Now we're talking, right? Sen inhandlade jag aven tva nagelfilar och ett genomskinligt nagellack. Forutom det sa fick jag aven en 'footh-treathment sa mina sma fossingar ar lena som barnstjartar. Allt detta tog ca 1 timme och gick pa ungefar 150 svenska kronor. De ar duktiga och noggranna de sma sota vietnamesiskorna. De kan sin sak, det ska gudarna veta.

Vadret har faktiskt varit riktigt daligt i dag men egentligen, over all har detta varit den basta semestern jag nagonsin har haft utomlands tror jag. Jag ar nojd och glad.

Det ar dock konstigt att nar det borjar narma sig hemfard langtar man hem mer och mer. Joggingturen langs med beachen denna torsdagseftermiddag fick underhallas av HIM, Snow Patrol och lite annan melankolisk musik i Ipoden. Jag kande att det passade in javligt bra.

I morgon bitti kommer taxin till hotellet 08.30 och sen bar det av uppat med flygplan till den vietnamesiska huvudstaden Hanoi. Vi ska shoppa som sma illrar. Nu ska de sista pengarna brannas. Det ar inte sakert att jag hinner dela med mig av nagot mer harifran Vietnam nu. Vi ses hemma i Sverige. Eller sa hors vi helt enkelt. Forhoppningsvis. Alla som jag alskar och tycker fasligt mycket om ska veta detta. Flygplan ar namligen lite laskiga. 20.05 ska jag landa pa Arlanda pa lordagkvall om allt gar som det ska. Ta hand om er. Det ska jag gora.

Godnatt.

Postat av: Ida

Välkommen hem! Förbered dig på ett fyllesamtal lördag kväll ;)

Datum: 2009-01-16 Tid: 23:47:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: