När ögonblick blir en helhet

Ska vi drömma lite ihop nu?


Beachen i Nha Trang. Sydvietnam



Så här jobbade de vietnamesiska killarna med sin flickor. De visste hur de skulle göra.


This is life, the vietnamese way.


Huvudgata i Nha Trang. Wroom-wrooom!


Första hotellrummet på Happy House Hotel. 6 dollar per skalle. Not bad.


Den dumma jävla duschen i badrummet.


Andra hotellrummet på Happy House Hotel. Badkar, balkong och 7 dollar per skalle.


Kan ni tala om för mig vad detta betyder?


Mitt äckliga skavsår från flip-flopsen första kvällen. Smoooth....


Som ledde mig rakt i armarna på mina nya bästa vänner; hotellets komfortabla blåtofflor.


Favvo-restaurangen....behövs det skrivas nåt mer? Watch this next pic for explanation....


Här åt vi frukost....


och lunch och middag.


Lite vietnamesisk natur.


Lite vietnamesisk manlighet...eller nåt.


Lite fest med småttiga drinkar.


Tröstande mellanmål sista dagen i Nha Trang.

Ä vi nöjda för i afton? Nu tycker jag att ni bokar flygbiljetter. Vad väntar ni på?

Postat av: Cecce

LOVE the blåtofflor! :D Inte vidare avis på skavsåren, däremot sjukt konfunderad över de fina visdomsorden som broderats (?) på ett täcke(?). Heja Vietnam!

Datum: 2009-01-27 Tid: 23:30:46
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Mkt vacker bild med vattenfallet, vietnamn verkar vara ett vackert land :) Det du visat iaf :-D

Datum: 2009-01-28 Tid: 03:50:12
URL: http://babbidesign.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: