Inget speciellt

Jag är inte van att prova supertajta jeans med långa naglar. Här får man passa sig ska ni veta. Det gör ont om man råkar göra fel. Men resultatet är jag nöjd med. Jag har varit tokless på jeans de senaste månaderna och nu fick det bli ett par superslimmade Levi's. De funkar i alla lägen även om det är lite lagom mossigt sådär. Jag är också övertygad om att mitt VISA-kort har lite träningsvärk idag. Det fick jobba hårt i går...

Jag gjorde en mental kraftansträngning i går kväll och plöjde igenom hela lägenheten. Det var ingen vacker syn innan men vid halv två-rycket i natt så det rätt okej ut. What can I say? Jag jobbar bäst nattetid och när det gäller så tråkiga saker som städning är det bäst att göra såna sysslor när man är på topp. Jag hann laga lunchlåda tills idag, packa träningskläder (japp, idag ska det gymmas) och sist men inte minst hann jag ladda ner lite musik också. Jag har upptäckt en del riktiga guldkorn den gångna helgen. Men jag har även än en gång fått bekräftat att "Vi mot världen" är den bästa Kentlåten what-so-ever. Jag älskar den. Hör ni det? 


Och nu sitter den där igen. Den lilla fina pinkyfinger-ringen. Jag fick köpa en ny men vad spelar det för roll när jag inte känner mig komplett utan den. Jag har även med lite hjälp från en av annonsproducenterna här på mitt eminenta jobb lyckas trixa till la tattoo number two i en lämplig storlek så i morgon på lunchen blir det ett besök på East Street Tattoo. Nu kör vi.


Jaha...träning var det ja.


Postat av: Veronica

Haha, fan vad skönt att höra att man inte är ensam om att vara nattstädare när andan väl faller på! Man är ju grym då!

Datum: 2009-01-27 Tid: 12:52:17
URL: http://bollner.webalbum.se/blog





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: