I Nha Trang

Nu snackar vi! Nha Trang is the shit i Vietnam vill jag lova. Det infann sig ett lugn i hela kroppen sa fort vi landade har for nagra timmar sen. 27 C och sooooool. Tydligen har det varit ganska taskigt vader har de senaste dagarna och idag var forsta soldagen. Det kallar jag tajming. Snuskigt billigt och fint hotell med nagra enstaka steg ner till stranden.

Men nat vi maste diskutera nu ar duscharna i det har smala landet. Det ar inte klokt alltsa. I varje hotellrum finns det naturligtvis ett badrum med dusch och toalett. De ar dock inte sa stora och duschen ar placerad ratt nara toan. Problemet ar att golvet ar helt plant och det finns inget som helst som skiljer duschen fran det ovriga badrummet. Det sitter en dusch pa vaggen och ar en liten brunn i golvet and that's it liksom. Detta resulterar i att ALLT blir blott nar man duschar och knappt nat rinner undan. Va fan liksom. Hur kan man bygga ett badrum sa?

Hjalp mig att fatta detta. Ni har varit lite daliga med kommentarer de senaste dagarna. Give me some advise and some attitude.

Postat av: L O O

godmorgon :)

Datum: 2009-01-05 Tid: 10:09:47
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Iddis

Jag får nog börja med att erkänna att ett visst kort rörde om lite i hjärtat när jag kom hem från Fjollträsk ;) Är grymt jävla skönt att vara hemma igen, ja HEMMA, this IS my home and I love it! Håller på att fixa och dona lite i min kära lya, målar tavelramar bland annat. Och vet du då? Jag har skaffat hund! Samma harmoniska lilla jycke som hänger ovanför din soffa...och han är SÅSÖTSÅ! Hoppas du fått sova ut ordentligt nu så att du orkar sola och bada duktigt! Take care min lilla bakisflygare, puss å kjaaam!!!

Datum: 2009-01-05 Tid: 16:47:26
Postat av: okänd flirt

i vietnam är det vanligt att stå o göra samtliga badrums behov. dessutom är det inte rädda för väta! ta seden dit man kommer, plaska runt istället njut av det absurda, lek o ha kul, du ska ändå bara sätta på dig din nätta lilla bikini o ut o sola dagarna i ände. den blir blöt i vatten, det är okej. den blir torr i solen, men kanske blöt igen av fuktigheten. njut nu av värmen, solen, sanden, den goda billiga maten... njut njut njut

Datum: 2009-01-06 Tid: 14:32:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: