I en annan del av varlden (utan prickarna ni vet)

Jahaja, nu kanske vi kommer ha det dar problemet igen med lite mellanrum igen. Jag sitter pa ett lagom skabbigt hotell i Hanoi, Vietnam forstar ni. Sliten som fan ocksa. Men visst ska vi val ha en liten dialog med varandra mellan varven anda? Det tycker ni val?

Jag ska borja med att ge er ett av dom hetaste tipsen nagonsin. Drick ALDRIG, ALDRIG, AAAALDRIG alkohol dagen innan en 15 timmars flygresa som efter forsening blir till 22 timmar. Jag har aldrig matt sa daligt i hela mitt liv. Men samtidigt var det sjukt langesen jag hade en sa trevlig och rolig nyarsafton ocksa...anda tills allt "sneade" ur lite. Men aven da var det ganska...(jag har svart att komma pa ett bra ord att anvanda har..) komiskt kanske. Dessutom sa hander det bara i vissa personers sallskap. And I love it. Mestadels i alla fall. Haha.

Men nu var det Vietnam ja. Hanoi verkar vara en ganska rorig stad och har behover vi inte stanna lange. Det blir en liten utflykt i morgon och tva dagar framat med start 07.00 imorgon lokal tid. Det vet jag inte om jag gillar. Jag har knappt sovit en blund pa ett helt dygn och notera ocksa da det var igar (och idag lite med) som jag var sadar ackligt bakfull. Life is rough. Till saken hor anda att det blev flyg i 1:a klass mellan Helsingfors och Bangkok. Jag har aldrig flugit sa lyxigt i hela mitt liv sa vi kanske kan forlata Finnair lite for forserningen anda...fast bara lite.

Jag lever i alla fall. Jag kan ha nagon liten sjuk kansla om att plan ska krascha och sant men jag sitter har, hel men kanske inte sa ren. Nu ska det smaskas pa lite mat och sen blir det sangen. Hall alla era tummar for att den valbehovliga somnen kommer att infinna sig i natt. Njut av er eftermiddag hemma i Sverige sa hors vi vad det lider.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: