Happy Hour i Nha Trang

Den har dagen ar slut och om det finns en Gud sa tackar jag honom for det. Jag har an en gang varit i bakfyllans forlovade land och lekt. Fy faaan. Drinkarna har ar inte att leka med vill jag lova. Det hela borjade med att vi borjade snacka med tva tjejer vid poolen i gar pa dagen. Vi kom overens om att vi skulle ata gemensam middag pa kvallen och sen dra ut en svang. Jag var dock ganska bestamd och tankte minsann inte bli onykter och dum jag inte. Vin till maten och sen nagon enstaka drink var min melodi.  Det sprack dock direkt efter middagen. Sen tappade jag rakningen efter 7 olika drinkar pa nagon bar dar det var happy hour, betala for en, fa tva. Efter detta i vag pa nagon club med lite schysst dansgolv. Det ingick en sa kallad "Jam jar bucket" i intradet ocksa. Sen var det kort. Jag var sa satans onykter och har vissa minnesfragment ska jag villigt erkanna. Usch usch. Men kul var det.

Dagen idag har varit ett riktigt litet helvete. Jag vaknade 08.50 i morse med alla klader pa mig och hade ett halsband pa mig som jag inte kande igen. Av med kladerna och sen slocknade jag igen tills staderskorna knackade pa 10.30. Jag inser i efterhand att jag var ganska otrevlig nar jag oppnade. "No, not today, go away". Sen viftade jag avvarjande med handen och slangde igen dorren. Och jag har matt sa daligt idag.....det ar varmt, kladdigt och jag har brant armar och nastipp. Addera en baksmalla fran helvetet till detta och jag tror att ni har ekvationens losning. Jag har legat och sovit pa en solstol i skuggan mest hela dagen. Det ar laggdags nu. Och oj vad jag ska sova gott i natt.

Det enda dumma ar att jag har tappat min pinkyfinger-ring. Den i silver som jag alskar och har haft ett antal ar. Restaurangens agare muttrade dock om att han var ganska overtygad om att det var kvinnan som skulle salja armband till mig nar hon tvingade pa mig nagra stycken pa min handled. Den smet nog med hennes fingrar nar hon tog av dom. Fy faaan sager jag bara. Jag alskade den dar ringen....






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: