God morgon för fan

Really, kan det inte strula lite mer på jobbet än vad det gör nu? Småsaker som fuckar upp sig gör att en arbetsdag kan kännas längre och krångligare än vad den egentligen borde vara. Hmm.


Nåväl, i dag är det torsdag och det innebär i sin tur att det i morgon är fredag. Denna torsdagskväll ska spenderas på SOUK HAIRCARE och det ser jag fram emot riktigt jäkla mycket.

För att vara riktigt kryptisk kan jag också meddela att jag har ett väldigt intressant lunchmöte på i morgon också. Vad kan jag säga? Jag gillar att känna mig "wanted". Det är smickrande och det är inte utan att jag känner mig lite stolt. Efter det blir det Arlanda och sen Umeå. Förhoppningsvis alltså. Om flygturen går bra.


Jag blev lite illa till mods förut när jag såg att jag hade bokat flyg till Ängelholm fredagen den 13/2 också. Hmm. I don't know about that. Men visst är det bara nonsens det där med fredagen den 13:e och allt? Det är ju bara någon som har kommit på att just det datumet på den veckodagen ska vara nåt läskigt och med massa otur. Det är ju inte på riktigt...väl?


Och förresten. Jag gjorde det. Bokade tattoo-time alltså.


Postat av: Veronica

Jag gillar fredagen 13:e! (Gick bra sist jag flög från Spanien en sån dag) Har däremot fått för mig att lördag 14:e är lite värre, utan konkreta belägg som jag minns, fick för mig det här för många år sen efter nån händelse. Men testa att jämföra och se vilken som är värst. Haha

Datum: 2009-01-29 Tid: 10:29:00
URL: http://bollner.webalbum.se/blog





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: