4 minibananer is the shit!

Det ar snart hopp i bingen har. Men jag tankte att vi skulle snacka lite, jag och ni innan. Det ar val kanske egentligen inte sa mycket till dialog egentligen men ni far ju chansen att skrika till i kommentarsfaltet om det ar nagot ni inte haller med mig om eller om ni vill dela med er av era goda rad.

Jag kan ju borja med att saga att datorerna har inte ar varldens basta sa det har med bilder far vi ta nar jag ar pa svensk mark igen. Jag har en del roliga bilder i kameran.

Okej, nu till allvaret. Jag lyckades ju givetvis trycka dit en rejal skoskavsblasa under flipflop-tan och fick en klick alcogel
(85%:ig sadan) som jag skulle klicka i sjalva saret sen for att doda alla bakterier som det sa fint heter. Jag har ALDRIG upplevt san fysisk smarta forut. Fyy faaaan vad ont det gjorde. Och jag skrek ska ni veta. Det var synd om mig. Jag har utfort proceduren ett par ganger till med samma satans smarta. Det ar inte klokt. Nu far jag ga omkring i ett par fula valdigt bla badtofflor som tillhor hotellet pa dagtid. Det ar synd om mig...
Men det var en viss person som skramde livet ur mig nar denne snackade nat om att misskotta skoskavssar kan resultera i blodforgitfning. Hmm. Sa jag ar duktig och anvander min alcogel och dodar alla bakterier.

Idag har det varit sjukt fint och varmt vader har. Jag har legat pa stranden i en solstol och last klart en hel bok. Har man ferrari-eyes sa har man. Simple as that. En valdig god och billig lunch hann jag fa i mig ocksa innan mina 40 minuters jogging langs med stranden avverkades ocksa. Ja, jag ar tvungen att skryta lite om detta faktiskt. Min tanke ar att detta ska fa mig att satta fart pa dodflasket och sen ska det fortsattas nar jag kommer hem. I och med denna jogging sa ar jag aven duktig och dricker massa vatten. Alltsa, MASSA vatten. Jag dricker och dricker och dricker. Det ar helt tokigt ska ni veta. Sen rinner det rakt igenom mig ocksa. Det som kommer ut ar ocksa vatten. Men jag dricker och joggar i alla fall duktigt och det ar jag stolt over. Nar jag kom tillbaka svettades jag som en gris och mitt blodsocker var nere i botten. Detta avhjalptes med annu mer vatten men framfor allt 4 sma harliga bananer som gjorde sitt jobb alldeles ypperligt bra.

I morgon ska vi ga till en pool. Vietnamesen i receptionen har namligen lovat sol i morgon med. Om detta inte stammer sa kommer hon och jag vara tvungna att ha ett allvarligt snack imorgon om att man inte ska ljuga.

Enda minuset idag forutom min javla skoskavsblasa var middagen. Vi frangick favoritrestaurangen for att vi skulle prova nat nytt och det var en katastrof. Smaklost och trakigt. Imorgon blir det favoritplejset igen. Nu slutar vi med dumheterna att prova nya saker bara for att det ar nat man ska gora. Gillar man nagot sa gor man det. Att forsoka hitta nagot som overtraffar nagot som redan ar bra ar bara lojligt. Sa nu slutar vi med det och gar och sover i stallet.

Postat av: Ida

Låter bra att du tar mina kloka råd seriöst. En till sak bara, du vet väl att man kan få vattenförgiftning om man dricker fööör mycket så se till att äta salt mat också så att du håller saltbalansen på en fin nivå så blir mamma glad ;) Nu ska jag dammsuga lyan som jag har tänkt göra sen i lördags när jag kom hem. Ha så skoj och hälsa Matilda!

Datum: 2009-01-07 Tid: 16:08:37
Postat av: Ida

Låter bra att du tar mina kloka råd seriöst. En till sak bara, du vet väl att man kan få vattenförgiftning om man dricker fööör mycket så se till att äta salt mat också så att du håller saltbalansen på en fin nivå så blir mamma glad ;) Nu ska jag dammsuga lyan som jag har tänkt göra sen i lördags när jag kom hem. Ha så skoj och hälsa Matilda!

Datum: 2009-01-07 Tid: 16:09:59





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: