Zzzzzz

Jaja, jag vet att man inte kan vara på topp jämt. Så idag har jag bestämt mig för att vara trött och grinig. Ja, jag har bestämt mig för det så kom inte med några moralkakor eller klämkäcka kommentarer nu. Nu är det så här och det är det här jag vill med dagen. För jag är jävligt trött och när jag är jävligt trött blir jag också jävligt grinig. Det liknar ett häftigt och rasande PMS-utbrott som bubblar under ytan. Monstret som väntar på att få komma fram. Men lugn nu, det är inte den tiden i månaden än. Jag är bara trött helt enkelt. Sen är jag lite besviken över att den här sköna känslan som jag har haft de senaste två veckorna håller på att försvinna. Det är därmed dags att återgå till det normala. Det första normala ska bli att gå och lägga sig i tid om kvällarna och när jag är tillräckligt utvilad ska jag börja springa igen. Efter en urladdning med motion brukar jag i regel må så pass bra att det möjligtvis kan bli så att jag kanske kan börja orka laga mat igen på kvällarna och sluta leva på lättyoghurt och flatbröd. Detta i sin tur kan leda till att jag även får nog med energi till att städa min lägenhet. För den är ingen vacker syn just nu. Fy fan för mig.


Nu, lunch.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: