På t-banan mellan Sundbyberg och Fridhemsplan

Man ser mycket roligt på t-banan. Som i morse när jag åkte till jobbet. Det står en man som kan ha varit mellan 35-40 år typ i gången framför mig där jag sitter. Han har hästsvans och skatedojjor. Man riktigt ser hur cool han tycker att han är. Han står med händerna i sina jeansfickor och försöker se så där lagom nonchalant ut. Som att ingenting kan rubba hans coolhet. Tåget börjat rulla och han står kvar med händerna i fickorna. Jag stirrar lite fascinerat på honom vid det här laget för jag börjar ana oråd. Den här killen gillar att ha händerna i fickorna. Tåget börjar sakta in vid första stoppet och jag ser hur den här killen börjar svaja oroligt. Men han vägrar ta ur händerna ur fickorna. Jag följer därefter den här charaden vid varje stopp. Medan tåget åker mellan stationerna står han och ser cool ut med händerna i fickorna men varje gång tåget saktar in eller börjar åka är det så ostabilt så jag bara väntar på att han ska ramla. Men han vägrar fortfarande att ta ur händerna ur fickorna. I mina ögon har coolheten försvunnit för längesen. Men han ser fortfarande ut som att han tycker att han är den coolaste snubben i hela världen. Ibland är det riktigt underhållande att åka t-bana.  


Postat av: Camilla

vilken fin blogg du har :) ha en fin dag

Datum: 2009-02-09 Tid: 12:18:32
URL: http://millaans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: