Öppna upp er mina vänner. Gör det bara.

Alltså, vi måste diskutera det här med anonymitet. Det är bra i mångt och mycket. Men ni måste sluta med det. Ni kan inte komma in med era kloka tankar och få mig så här nyfiken på vilka ni är och fortsätta vara anonyma. Det är fult av er. Ni har ju bra grejer att komma med. Vi kan ju säkert diskutera mycket trevligt. Över en fika kanske. Våga nu. Maila mig vettja.

[email protected]

Jag väntar tålmodigt.

För övrigt har jag suttit i soffan i ett par timmar nu med ett helvetes chokladsug. Jag är så sugen så ni kan inte ens föreställa er. Tur att jag är för trött för att släpa min slappa häck ner till Coop. Dessutom är det för kallt för att ge sig ut. Det får bli en varm dusch och tidigt i säng denna afton i stället. Jag behöver det känner jag. Håll tummarna för att mardrömmarna håller sig väck i natt....

Postat av: Ida

Jag kanskte inte vill åskådliggöra mina innersta tankar...eller så är jag bara lite bloggskygg... R......E.. Hade du varit här nu hade jag fått dina smaklökar att jubla och göra bakåtvolter av lycka, jag har nämligen bakat den kladdigaste och mest perfekta kladdkakan i hela världen om jag får säga det själv! Men nu är du ju inte här och jag måste äta upp allt själv. Fast du äter väl inte sånt ändå din lilla springmask.

Datum: 2009-02-20 Tid: 16:47:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: