Och kvällen kom, dagen var till ända och än en gång, gick allt för fort

Vet ni vad jag tycker är väldigt avtändande? Jo, när killar har för korta jeans och vita tubsockor på sig. Jag såg minsann en snubbe som hade det förut och jag är ledsen. Tack men nej tack.


För övrigt är jag ganska tillfreds i dag förutom en naggande smärta i min högra ljumske. Så går det när man försöker spela tuff och springa hem från jobbet. Men hey, jag klagar inte. Det är en skön smärta. Typ en sån smärta som när man tatuerar sig. Med andra ord, det är värt det. I går kväll prövade jag även den nya antennsladden från Comhem och gissa om jag gjorde stora ögon när jag upptäckte att det faktiskt fungerade. Nu har jag ettan, tvåa, trean och fyran igen. Jag har faktiskt hunnit lessna lite på kanal fem...


Jag måste säga att jag är en snäll jävel också. När mina tre närmsta kollegor ville ha muffins förut gick jag i väg till Muffin Bakery och inhandlade det. Men inte till mig själv. Bara till dom. Det var då tanken slog mig att jag kanske möjligtvis befann mig i Nordpolen eller nåt. För precis utanför sprang det förbi massa människor med pälsar, pälsmössor och fan vet allt. Det är max minus 2 grader ute. Och jag undrar för femtioelfte gången vad dessa stackars satar har på sig när det faktiskt är riktigt kallt ute.


En annan sak. Jag hade lite tråkigt i går så jag skrapade lite triss på nätet. Jag satte in femtio spänn på Svenska Spel och skrapade två trisslotter. Sen vann jag hundra spänn och då gav jag mig. Det räckte så. Jag gick och köpte en Anti munsårssalva för den hundringen. Två gram vägde den lilla fula tuben och den kostade 109 kr. Kul va?


Nu ska jag promenixa hem till min ljuvliga lägenhet.


Postat av: Bella

Jag röstar för häng med björn borg kallingar! Säg vad ni vill, men innerst inne håller ni alla med!

Datum: 2009-02-11 Tid: 17:19:06
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: Nina

Nu blir jag nyfiken på hur det ser ut i din ljuvliga lägenhet, bilder?

Datum: 2009-02-12 Tid: 16:18:21
URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: