Lite missnöjd

Jag gav er mer än ett dygn att komma med era kloka grejer men ni är visst motsträviga märker jag. Hmm. Jag öppnade ju verkligen upp mig för er igår ju. Är inte det här en ge- och tarelation? Har jag missuppfattat något kanske...Missförstå mig rätt, jag fick en del kloka grejer tillbaka som synes och det är jag glad för. Men alla ni andra då? Kom igen nu...

Vi lämnar ämnet därhän ett tag då. Över till något roligare. När jag klev utanför dörren från jobbet vid 17-rycket var det mycket ljusare än vad det har varit på länge. Jag satt och tänkte på det större delen av eftermiddagen när solen lyste rätt i ögonen på mig och när klockan närmade sig gå hem-tid såg man verkligen skillnad. Det går mot vår nu vänner. Ljusare tider som man brukar säga. Det är jag glad för. Det lade sig en varm känsla i magtrakten på en gång.

Jag har fått en ny liten favorit också. Kalles randiga får se upp. Gainomax Energy Bar. Sports Nutrition Yoghurt/Müsli Bar. Finns i smakerna vanilj, hallon eller choklad. Lyssnar ni på mig ska ni välja hallon. I love it.


Postat av: J

Ibland kanske frånvaron handlar om att man själv vandrar bland tankar och önskningar, eller så vandrar man runt i hopp om att skymta dig det minsta.

Datum: 2009-02-19 Tid: 20:48:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: