Jaha...

Jag har liksom ingen inspiration idag. Den är puts väck. Jag har mina onda aningar om vad det kan bero på dock.

Jag vill ändå passa på med lite skryt för förra veckan var jag duktig. Detta har resulterat i att jag känner mig ganska fräsch. Eller förlåt, KÄNDE mig ganska fräsch fram tills för nån timme sen. Jag trodde nämligen att jag hade blivit besparad denna månads helvetiska magsmärtor. Men icke. Det kom bara två dagar senare än vanligt. Fy fan. Fy fan. Fy fan.

Förra veckans fysiska aktiviteter:

Måndag - sprang hem från jobbet
Tisdag - sprang hem från jobbet
Onsdag - Gick hem från jobbet (läs: powerwalk)
Torsdag - Sprang hem från jobbet
Fredag - Vila
Lördag - Red herr B i skogen en timme och sprang sedan en runda på 35 minuter hemma i Vingåker
Söndag - Red herr B ett pass på ett snötäckt fält. Han var busig och bångstyrig men jag älskar honom ändå. Han är såsötså med sin tilltufsade pannlugg och sina klara, pigga hästögon.

Jag inleder veckan med att vila. Jag tycker att jag förtjänar det.


Postat av: M

hmm..det här med Sthlm alltså..jag förstår inte..du har varit inne på det själv förut..men är det en hatkärlek eller? Eller vad gör att du stannar där? Visst att det är en stor stad med många slags människotyper, men tycker ändå inte du passar in. Jag får känslan gång på gång med ganska korta intervall att du håller med mig. Är det kanske dags för plugg till hösten och isåfall är det i STHLM? Jag tror ju på en trevligare stad..men vad vet jag..

Datum: 2009-02-24 Tid: 00:59:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: