Jag måste nog ha mat nu

Jag har brutit en nagel och jag sitter nu och funderar på om jag ska klippa av den eller om jag ska blunda och låtsas som att jag inte ser eländet. Det är detta jag funderar över samtidigt som jag försöker jobba. Fast nu är det ju lunch i och för sig. Det är fritid. Då får man fundera på oviktiga saker och man slipper ha huvudet på skaft hela tiden. Efter en sjukt rörig förmiddag kan det vara skönt att få vara dum i huvudet en timme så här mitt på dagen. Jag har inte ens hunnit äta frukost. Inte bra, inte bra.


Jag gillar inte kryptiska kommentarer. Vi kan missa mycket intressanta samtal oss emellan om ni inte ger mig mer av er själva. Våga för tusan.


Jag kan inte ens minnas att jag någonsin har längtat så mycket efter helg som jag gör nu. Jag ska njuta varje sekund, varje minut och varje timme av den här helgen. Jag ska vårda mig själv som det så fint heter. Så stör mig helst inte i mitt njutande. Förutom vissa. En del människor får störa. Det är bara att hoppas att ni vet vilka ni är.


Och kan vi hålla alla tummar för att ettan, tvåan, trean och fyran på min TV vill fungera också. Jag kan missa viktiga grejer på TV under helgen annars. Som typ melodifestivalen.

Pasta, anyone?


Postat av: Alex



Oh Broke a nail! ;D



Så du kollar melodifestivalen...HA! :P



Det gjorde jag iofs också, men det var inte på eget bevåg utan jag blev påtvingad!

Datum: 2009-02-08 Tid: 15:38:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: