Jag är lugn igen

Nu har hjärtat sluta slå som en stånghammare och pulsen har slutat leva rövare. Jag har hittat den. Jag trodde att allt var kört för tid och evighet nämligen. Sedan 2004 har jag använt Britney Spears parfym Curious. Jag har ALLTID haft en sådan liten söt flaska tillgänglig i badrummet. Förra veckan noterade jag dock att den började ta slut. Sagt och gjort, jag traskade in på Åhléns City i torsdags och lät blicken glida runt bland alla parfymflaskor för att hitta en ny. Detta brukar i regel gå ganska fort men den här gången var det något som inte stämde. Den stod inte där den brukade. Jag frågade efter den och får till svar att den har utgått. Utgått! Alltså, fattar ni vilken frustration? Vad fan är detta för trams egentligen? Jag går med bestämda steg mot Kicks men får samma svar där. Det är nu jag börjar kallsvettas alldeles förtvivlat och tänker alla möjliga ilskna tankar om människor som bestämmer vilka parfymer som ska få finnas och inte. Men faktum kvarstår. Den finns ingenstans. Den går inte att få tag på längre. Det är läge för tårar nu.


MEN efter ett förtvivlat sökande fram och tillbaka på Google så har det inträffat ett mirakel. Den här ljuvliga parfymen ska levereras direkt hem till min dörr inom några dagar. För säkerhetens skull beställde jag en stor flaska. Mitt 2009 är räddat. Och jag hoppas att det finns någon som delar min glädje i detta. Just för att ni också kan få sniffa lite Britney om ni vill kramas med mig någon gång.


Postat av: Ida

Sicken jäkla tuuur! Hur ska jag annars veta att du verkligen är den du utger dig för att vara ;)

Datum: 2009-02-04 Tid: 20:44:54





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: