I'm a dreamer and I dream of what will be

I absolutely fucking love my apartment. Det gör nästan ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket jag tycker om den. Att komma hem, låsa upp dörren och sätta fötterna på lägenhetens underbara trägolv....det är en känsla som jag knappt kan beskriva. Jag kan inte minnas att jag någonsin har känt mig så trygg på egen hand i den här världen förut. Mellan varven sköljer den här känslan av att no matter what, har jag i alla fall något att komma hem till. Oslagbar känsla, det säger jag bara. Jag blev nästan frustrerad under promenaden hem över att det tog sådan tid eftersom att jag faktiskt ville hem så himla mycket.

Jag fick i alla fall en mycket rogivande idé när jag traskade genom stan under hemvägen. Så i morgon ska jag försöka hitta en smidig ryggsäck som man kan springa med. Det kommer att passa mig perfekt att kunna springa hem ett par, tre gånger i veckan efter jobbet. Sen ska jag låta mr Nishiki få sig en riktig upphottning inför våren så att vi kan ha sällskap till och från jobbet när knopparna brister och blir gröna.

Och nu är måndagen avklarad denna vecka också. S-Å J-Ä-V-L-A S-K-Ö-N-T.



Postat av: Ida

Home sweet home ja! Jag sitter här i min soffa efter ett pass bodypump och vill inte att kvällen ska ta slut, det är såmysigtså just nu nämligen! Imrorgon ska jag fortsätta med mitt gardinprojekt om jag får tid över från pluggandet :)

Datum: 2009-02-09 Tid: 22:47:22
Postat av: Anonym

Tuesday next; så DJÄVLA SKÖNT

Datum: 2009-02-09 Tid: 23:28:55





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: