Fundera inte mera

Fundera inte mera min vän
Alla tankar blir så röriga
Kom till mig med bekymmer
Dröm en dröm som inte tanken förstår

Fundera inte mera min vän
Du vet ju ändå vad du kan
Låt tankarna fly och tiden stå still
Blunda, känn och gör vad du vill

Låt inga röriga tankar förstöra
Blunda och känn min vän för jag vet
Att tanken är en dröm, en känsla av verklighet
Glöm allt du läst, glöm allt du hört
Kunskap har makt som kvävt och förstört

Kom till mig med bekymmer min vän
Jag vill så gärna ge dig tillit och tro
Blunda och lyssna till hjärtat ditt
Där finns din kunskap och din bro
Glöm allt du hört för det enda av värde
Är det som når in i hjärtat och berör
De ord som når ända in och verkligen berör






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: