Den största bananen jag någonsin sett...och ätit

Just nu mår jag så jävla bra. Om jag får säga det själv. Eftersom det handlar om mig så får jag säga det. Jag sitter i min sköna soffa i min älskade lägenhet och bara myser. Mina kinder är sådär härligt rödblommiga och jag är alldeles lagom mätt efter en halv avocado, lite lättyoghurt med smak av citron tillsammans med lite müsli och icke att förglömma; två kokta ägg med Kalles randiga. Ja, jag har blivit beroende av det sistnämnda.

Det bästa av allt är dock inget av det ovanstående. Det bästa av allt denna afton är denna!



Check this out mina vänner. Min nya springkompis! Detta är en Haglöfs, av modell tight. Den sitter som en smäck. Vi hade sällskap hem genom Stockholm. Jag är såduktigså!  För jag sprang hela vägen från Odenplan hem till Sundbyberg. Med den där på ryggen. I den låg mina grejer. Eller rättare sagt mina kläder. Nu ska min kropp bli smärt och smidig igen. Väl hemma, svettig men otroligt väl till mods tog jag en sväng neråt centrum och hämtade ut min Britney-parfym. Jag hämtade ut paketet och tänkte att jag borde äta något. Sagt och gjort. Jag gick till Coop på hemvägen och köpte en banan. Den var stor. Så fasligt stor så ni kan inte ens föreställa er. Jag blev nästan lite rädd när jag såg den och undrade i ett kvickt ögonblick hur jag skulle få i mig den. Men det gick. Lättare än jag trodde. Och det var skönt.

Nu ska jag duscha.

Postat av: Ida

Jävla symaskin! Den har fuckat upp sig totalt och nu står jag här med avklippta gardiner som jag inte kan fålla!! Idag fick jag erfara hur det känns att ha hjärnsläpp på morgonen när man väljer kläder i norrländsk vinter, frös som en liten hund på vägen hem på min älskade Nishiki så pass att jag hade tusen nålar över hela benen när jag väl slet upp ytterdörren. Nu ska jag gå och äta min (eller din egentligen) linssoppa.

Datum: 2009-02-10 Tid: 19:54:38
Postat av: Nina

Jag blir grymt imponerad! Bra jobbat att springa sådär!

Datum: 2009-02-10 Tid: 22:18:37
URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: