Gainomax Recovery med smak av hallon var ingen höjdare...

Det är inte för inte jag känner mig rätt nöjd precis i detta nu. Kanske är det för att termometern visar på nästan 15 grader trots att klockan börjar närma sig nio. Kanske är det för att det har sagt "pang" och allt, precis allt helt plötsligt är grönt i den stockholmska naturen. Kanske är det för att jag precis har utforskat Sundbybergs "andra" sida i löpardojjorna och sitter i soffan lite halvsvettig och sörplar vatten. Eller, kanske, men bara kanske är det för att jag har ett par härliga alternativ att välja mellan när det gäller den kommande helgen. Livet är härligt just nu. Det är typ allt jag kan säga. Jag vet egentligen inte varför för det finns både en och två saker som har varit av den tyngre sorten de senaste dagarna men trots det känner jag mig vid gott mod.

Den här dagen har gått hur fort som helst. Sjukt stressig arbetsdag och tanken på träningsvärk i högerarmen dök upp då och då. Telefonen har ringt oavbrutet och mailen har strömmat in men som tur var så lyckades det lösa sig innan klockan slog fem så jag slapp övertid. I morgon på lunchen väntar den ödesdigra badmintonmatchen mellan mig och min kaxiga kollega. Jag erkänner att jag är lite nervös för äran man får med sig vid vinst är inte att leka med. Men visst håller ni väl tummarna för mig?

En annan sak jag märker av är att jag faktiskt har lite skrivkramp just nu. Jag mår så jävla bra så jag börjar faktiskt undra på allvar om ångest är det bästa för att prestera läsbara ting. Ni är nämligen inte speciellt talföra ni heller. Anything you want to tell me people?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: