SKALL NI HA RAM MÄTNING ELLER ??????

Det finns två saker jag kan störa mig på om jag får mail eller sms. Det ena är särskrivningar och det andra är överdrivet många utropstecken eller frågetecken. Förra veckan satt jag som traffic på jobbet på grund av semestrar och dylikt. I de uppgifterna ingår att man ska kolla upp priser och göra kostnadsplaner åt medieplanerarna. En av mina uppgifter blev att kolla upp hur mycket en ram-mätning skulle kosta i olika tidningar och på några Internetsidor. En RAM-mätning är en form av observationsmätning av en annons. Man kan köpa den tjänsten av själva mediet om man vill se hur många av konsumenterna som har sett och uppfattat annonsen och vad de har tyckt om den. Jag begärde uppgifter om en sådan mätning förra veckan. En enkel fråga med ett enkelt svar. Idag hade jag ett mail i inboxen med detta i ämnesraden: SKALL NI HA RAM MÄTNING ELLER  ??????


Dödssynd. Stora bokstäver, särskrivning och sex jävla frågetecken.


OM jag hade velat ha den där mätningen så hade jag hört av mig. Jag är inte helt dum i huvét. Jag lovar. 


Postat av: EN 28 ÅRIG SPRÅK POLIS!!!!!!!!

MEN HERRE GUD!!!!! ORKA KLAGA PÅ ALLA SÄR SKRIVARE,,,ÄR DU VÄRLDS BÄST SJÄLV ELLER?????

Datum: 2009-04-06 Tid: 19:29:25
Postat av: Veronica

Haha, undrar om man nånsin kommer växa ifrån att orka bry sig? Jag är precis likadan.

Datum: 2009-04-07 Tid: 15:35:26
URL: http://bollner.webalbum.se/blog





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: