Obeskrivligt

Min Mr HP är i gång igen. Jag blev väldigt förvånad att den startade nu när den inte gjorde det på minst 18 försök i går kväll. Jag vet inte om det var det som utlöste det hela. Strulet med datorn. Men jag har en obeskrivlig känsla i kroppen som inte vill försvinna. Jag har sovit riktigt jävla uselt i natt. Det kändes som att bakfylleångesten som borde ha varit i torsdags kom nu istället. Jag känner mig stressad över typ allt. Ni vet, när man inte sover så hinner man tänka ganska mycket. Så när jag vaknade 07.19 imorse kretsade tankarna runt mina val till högskolan/universitetet. Kanske var det just strulet med datorn för jag började tänka på det. Jag hoppas verkligen att Mr HP vill fungera fläckfritt i morgon när jag kommer hem igen. Söndagkväll, en stor kopp te, filt i soffan och utbildningsansökningar är vad jag har tänkt mig nämligen.

Annars vet jag vet inte vad det är. Men vi har en rejäl dipp idag. Jag hoppas att det kan botas med ett intensivt dygn i Sthlms skärgård. Dags att ta sig ut i solen. Den är i alla fall lovely så det förslår. Så vad säger ni? Ska vi skaka av oss alla olustiga känslor om den framtid som ändå är oviss ett tag till?

Förresten fick jag en vinflaska som tack för hjälpen av chefen igår. (Efter en otroligt tråkig och tidskrävande uppgift som tydligen var jävligt viktig för företaget ändå) Den står kvar oöppnad idag och det är jag glad för.

Postat av: A

Det är dags att komma över till den goda sidan på heltid hör jag.. Det stavas Mac OS X...

Datum: 2009-04-04 Tid: 18:45:45





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: